Nog een dagje tempelen...

28 mei 2018 - Ubud, Indonesië

Vandaag een tempel dagje gehad. Eerst zijn we naar de Gunung Kawi tempel geweest en daarna naar de Tirta Empul tempel gereden. De Gunung vonden we niet Echt interessant. Mega veel trappetjes gelopen maar weinig interessants gezien en daarbij ging het ook nog regenen. De Tirta tempel was een stuk leuker. Deze tempel bestond voornamelijk uit bassins met heilig water waar de hindoeistische mensen zich komen reinigen voordat ze de tempel in mogen om te bidden. Overal staan kleine tempeltjes tussendoor met bloemen om de goden te eren. 30 mei is de eerste dag van de 10 offer "feest" dagen. De voorbereidingen zijn in volle gang want overal worden straten versiert en versieringen verkocht voor de huis tempels. Ieder huis heeft namelijk een eigen tempeltje in de tuin staan.

Vanavond zijn we met de hele groep gaan eten omdat morgen niet iedereen tegelijk terug naar Nederland vliegt. Twee vliegen door naar Singapore en twee gaan nog naar de Gili-eilanden.

Morgen laatste dag...snik

1. Corien van As:
    28 mei 2018
    Geweldig weer. Genietbaar de laatste uren in Indonesië en veilige, behouden reis terug!
  2. Saskia en Fabian:
    28 mei 2018
    Volgens mij hebben jullie genoeg mooie dingen beleefd! Goede terugreis!
  3. André en Nelleke:
    29 mei 2018
    Wat tebbie nou toch aan? 😱
    Was je door je korte broeken heen 🤣😂😜🤣😂😜🤣