Op de fiets

27 mei 2018 - Ubud, Indonesië

Goedemorgen ,
vanmorgen werden we door een busje opgehaald die ons zou brengen naar het beginpunt van onze fietstocht. Onderweg nog een tussenstop gemaakt om te kijken bij een koffiebranderij(tje). Na afloop konden we diverse soorten koffie proeven die daar gemaakt werden. Smaakte echt lekker .
Aangekomen bij de opstapplaats voor de fietsen bleek dat ze hier ook met de tijd mee waren gegaan. Er stonden een tal goede mountainbikes op ons te wachten. Iedereen een helmpje op ........ nou ja iedereen... voor die grote kop van mij was er geen passende te vinden. Dan maar zonder.
De rit was bijna  25 km, waarvan zeker 90% heuvel af was , het was een waar genot om met deze temperaturen door dorpjes en langs rijstvelden te suizen.
De andere 10% bezorgde ons nog een zondvloed aan zweetdruppels maar het was het allemaal meer dan waard.
Na afloop hebben we bij de gids thuis een heerlijke lunch gehad.
De rest van de dag hebben geluierd en geshopt, want dat kan hier in Ubud uitstekend. Tis een echt toeristendorp, met bijpassende winkels en prijzen.

we gaan er nog wat foto's opgooien, tot de volgende keer