Weer een eiland

9 november 2019 - Great Sandy Strait, Australië

Gooooooooooooooedemorgen , ik ben er weer !!

na 1.5 dag als een zoutzak door Angela te zijn rond gereden werd ik vanmorgen wakker met het gevoel dat ik iets zou kunnen eten!! Dat werd dan een droog broodje met een bakkie thee, maar die bleef erin !!
Eerst maar eens vertellen waar dat we zijn, we zijn op Fraser Island, schijnt het grootste zandeiland ter wereld te zijn met een lengte van 120 km en een breedte van 12km. Een soort super bounty eiland. Kilometers lange stranden , zover als je kunt kijken en voor de rest oerwoud en meren.
We zijn vandaag een stuk over het eiland gereden door een grote 4x4 aangedreven bus. Toen we hier instapten vond ik het een beetje overdreven maar gedurende de dag kon ik het begrijpen . We zijn met de bus over het strand geweest, wezen kijken bij een wrak (nee niet ik dit keer 😁) , door het oerwoud gereden , beekjes gezien waar je twee keer moest kijken of er wel water in was, zo enorm helder !! Aan het eind van de dag zijn we gestopt bij een meer waar je kon pootje baaien of zwemmen.
Vanavond gelukkig weer gewoon kunnen eten , morgen weer naar het vaste land en op naar Brisbane.

1. Rien:
    9 november 2019
    Mooie foto's Arno. Fijn dat het weer goed gaat. Wel leuk hoor de reisverhalen. Fijne avond
    Groetjes
  2. Ron Striegel:
    9 november 2019
    Wat een geweldige reis maken jullie. Veel plezier nog. Benieuwd naar wat jullie nog allemaal tegen komen. Ik zie de foto's wel weer voorbij komen. Groetjes.
  3. Ron Striegel:
    9 november 2019
    Wat een mooie reis zijn jullie aan het maken. Ben benieuwd wat er nog meer op jullie pad voorbij komt. Kijk uit naar de volgende foto's en verhalen. Groetjes.
  4. M.W.M. Meijer-Gerritsen:
    9 november 2019
    Wat een droog sneetje al kan doen !!! Haha :)
    Heel veel plezier samen!!
  5. Rien:
    11 november 2019
    Hebben jullie geen last van de branden?
  6. Arno & Angela:
    14 november 2019
    De branden zijn steeds achter ons.....🤔..... geeft je te denken 😀
  7. WILL VAN DER WEIJDE:
    12 november 2019
    fijn dat jullie allebei weer fit zijn. mooie foto's. lekker genieten!!!