In the middle of nowhere.....

13 november 2019 - Alice Springs, Australië

Op weg naar Brisbane hebben we een tussenstop gemaakt in Noosa. Zonnige badplaats 🌞Leuk om rond te lopen en iets te eten. Nu horen we dat de bosbranden daar grip op kunnen krijgen😫

Brisbane hebben we voornamelijk in het donker gezien. Vanaf de achtste verdieping was dat zeker geen straf voor de camera 📸😀 volgende dag auto ingeleverd en naar Ayers Rock gevlogen. Slaap hebben we niet veel gehad aangezien we om half 5 op het vliegveld moesten zijn. Spannend om naar het midden van Australië te reizen 😘 Drie uur later stonden we op op de enige terminal. Koffers kwamen vlot van de band en de auto hadden we zo 👌

De navigatie op het resort gezet en karren maar. Overigens op perfect onderhouden wegen (lees 1 weg) Geen stoftrekkend spoor achter ons aan 😢

Eenmaal aangekomen hebben we een sunset trip geboekt naar de Uluru cq Ayers Rock. Alles in Australië heeft een Engelse en tegelijk een Aborigonal naam.

Hop in de bus om 15:00 uur en bij de Rock een wandeling gedaan met een gids. Daarna naar een plek waar de ondergaande zon de rock zou verlichten. Uch uch de zon ging onder achter de wolken..... maar toch nog een paar leuke foto’s kunnen maken 👍 daarna diner by moonlight....💫🌙⭐️🌟