Overgang

16 november 2019 - Apollo Bay, Australië

Goedemorgen,

helaas was de nicht van Angela ziek geworden , dus ons bezoek aan de 44ste verdieping houden we nog te goed voor ons tweede bezoek aan Melbourne. Gisteren door Angela’s nicht Corrie en achternicht Lisa meegenomen op een verkenning door Melbourne. Een bezoek gebracht aan een grote overdekte markt en verder ons vooral verbaast over het feit dat hele oude gebouwen en flonkel nieuwe flats letterlijk tegen elkaar aan staan. ‘S avonds zijn we naar het casino geweest , die is echt mega groot, zou in Las Vegas echt niet misstaan.
Vanmorgen onze auto opgehaald en vertrokken naar de Great Ocean Road. Dat is de kustweg aan de zuidkant van Australië . De weg geeft prachtige uitzichten over de rotsachtige kust .

we hebben het alleen koud !!!! In Alice Springs was het nog een heerlijke 40 graden , gister in Melbourne was het nog een 20 graden, vandaag is het kwik gezakt naar 14 graden brrrrr, wordt morgen in ieder geval niet warmer. Hoop als we overmorgen weer het binnenland in gaan dat het beter wordt .

1. M.W.M. Meijer-Gerritsen:
    16 november 2019
    Kruip vanavond maar lekker tegen elkaar aan :)
  2. M.W.M. Meijer-Gerritsen:
    16 november 2019
    Geniet samen nog maar lekker van jullie laatste week!!
  3. WILL VAN DER WEIJDE:
    16 november 2019
    als jullie terug in Holland zijn, piepen jullie wel anders over het weer!!!!(haha) geniet nog lekker verder van jullie fantastische trip !
  4. WILL VAN DER WEIJDE:
    16 november 2019
    niet zo onder de indruk van Melbourne???????
  5. Arno & Angela:
    17 november 2019
    Ja wel hoor Will, Melbourne is een super stad. Al veel gezien in één dag. Komende week nog een paar dagen daar terug om nog meer te ontdekken 👍
  6. Rien:
    16 november 2019
    Nou nog een hoop zien in de laatste week. Hopenlijk geen ziekenboeg meer.
  7. Angelique hekkelman:
    17 november 2019
    het ziet er echt fantastisch uit. lekker genieten samen.
  8. Jaap:
    17 november 2019
    Oeps mijn reactie op jullie volgende verhaal was iets voorbarig. Veel plezier nog.