Op naar huis

23 november 2019 - Melbourne Airport, Australië

Goedemorgen , daar zitten we dan , gate 16 op het vliegveld van Melbourne. Nog even onze laatste belevenissen op de reislogger en dan gaan we aan boord.
Op onze laatste dag zijn we naar de Pinnacle gelopen/geklommen. Het was een aparte klim naar boven , hier en daar gaven kleine gele driehoekjes aan dat je nog op het goede pad naar boven zat. Het was klimmen en klauteren om op het hoogste punt van 715 te komen , maar het uitzicht was alle moeite meer dan waard !! Hierna zijn we naar Heather en Mark gereden , daar zouden we de nacht doorbrengen. Zij wonen zoals zij zeggen “in the outback”  vlakbij Melbourne. Wat dus inhoudt dat je gewoon ergens in de bush woont, op het einde van een zandpad. Echt in the Middle of Nowhere!!! Tijdens het avondeten zaten we oog in oog met een Walibi, die kwam snoepen van het gras in de tuin. En donker is ook echt donker!!!
Na een heerlijke nachtrust zijn we vertrokken richting Melbourne. Het was smerig weer deze dag. Temperatuur van tegen de 40 graden met een windkracht 7/8 er overheen. Of dat er de hele tijd een föhn op je gericht staat.In de middag zou de temperatuur zakken hadden we begrepen. We hebben onze plannen aangepast en zijn in Melbourne naar Sealife geweest. Een soort ondergronds aquarium met een heerlijke airco! Toen we weer buiten kwamen sloeg het weer om, er kwam nog meer wind en de temperatuur zakte 15 graden in een half uur tijd , een hele rare gewaarwording!! We hadden die middag een afspraak met Sharon om bij haar op kantoor te komen , zij werkt op de 44 verdieping. Het uitzicht van die hoogte was echt schitterend!!
Op onze laatste volle dag zijn we naar Artvo geweest. Artvo is een tentoonstelling van allerlei op de grond en op de muur geverfde schilderijen. AOp het moment dat je daar op gaat zitten of staan en een ander maakt er een foto van lijkt het echt of dat je een deel bent van het schilderij!! We zullen een paar foto’s bij voegen om het te laten zien. Gisteravond hadden we bij Angela’s achterneef Luke een bbq waar alle familieleden die konden komen ook waren . Het was er erg gezellig en de avond vloog voorbij .
Eigenlijk is heel onze vakantie voorbij gevlogen... we hebben het enorm naar ons zin gehad en kijken terug op een heerlijke tijd.

1. Saskia en Fabian:
    23 november 2019
    Mooie ervaringen opgedaan! Goede reis naar huis gewenst :)
  2. WILL VAN DER WEIJDE:
    24 november 2019
    wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt met prachtige foto's. veilige terugreis! hopelijk tot gauw angela! 18 december vertrek in naar boston. misschien dat we voor die tijd nog een keer kunnen afspreken??? anders wordt het volgend jaar!xxx
  3. Angelique hekkelman:
    25 november 2019
    wou wat een mooie foto's
    goede reis naar huis gewenst.
    liefs