Vervolg van onze reis

3 november 2019 - Airlie Beach, Australië

Goedemorgen allen,

helaas is Angela op de laatste avond in Port Douglas echt ziek geworden ...... koorts hoesten en proesten.....

Volgende dag rustig verder gegaan naar ons volgende slaapadres, onderweg genoten van het uitzicht , gegeten en vroeg naar bed .

gelukkig de volgende morgen beetje opgeknapt , onderweg naar Townsville zijn we gestopt bij de plaatselijke Zoo. Dit met de gedachte , mochten we ze in het echt niet tegenkomen dan hebben we ze in ieder geval gezien .... 😂. De eerste beesten die we zagen waren kangaroos, we wisten al hoe ze smaakten , maar nu ook hoe ze er uit zagen 😇. Na de zoo snel wat gegeten en weer onder de wol ....

zaterdagochtend vertrokken naar Airlie Beach, is een van de bekendste vakantie oorden voor de Australiërs. Het is vakantie vieren op zijn Australië’s...... gokken , drinken en eten ...... wij hadden voor vandaag een excursie geboekt met een catamaran, onderweg snorkelen en naar Whitsunday beach. Nog nooit zo’n parelwit strand gezien , schijnt ook gebruikt te zijn bij de film pirates of the Caribbean. Was echt een hele leuke dag !!

1. Nelleke Brand:
    3 november 2019
    Hè bah!! Beterschap voor Angela, hoor!!
    Wat een mooie foto’s weer😍
    Geniet er maar lekker van daar 😘
  2. Corien van As:
    3 november 2019
    Beterschap voor mn zussie!
    Mooi verhaal, Arno.
  3. Saskia en Fabian:
    3 november 2019
    Wat vervelend voor Angela, hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie volop genieten van de reis!
  4. M.W.M. Meijer-Gerritsen:
    4 november 2019
    Heel veel plezier samen en Angela....snel beter worden !!!! Groetjes vanuit een regenachtig Nederland xx
  5. Angelique hekkelman:
    hoi veel beterschap voor Angela
    en heel veel plezier en lekker genieten samen de foto's zij erg mooi.
    liefs
  6. WILL VAN DER WEIJDE:
    4 november 2019
    ach, beterschap angela! wat sneu! maar gelukkig gaat het al wat beter heb ik begrepen. lekker gauw opknappen en genieten van deze geweldige reis!xx