Ons verstoppen ....

6 november 2019 - The Keppels, Australië

Goedemorgen ,

na het bekijken van de Kangaroos bij zonsopgang hebben we snel iets gegeten en ingestapt voor ons volgende slaapadres . Of eigenlijk moet ik zeggen onderduik adres ... Het is het park met de naam Hideaway. Het ligt op het eiland Great Keppel Island.

de reis er heen was zo’n 400 km door weer een schitterende omgeving . Niet overdreven ver , wel een beetje spannend als je weet dat we er uiterlijk om 1430 moesten zijn, dan gaat nml de enige Ferry van de dag naar het eiland. We hadden een klein probleempje , de navagatie deed het niet meer, om die te herstellen hadden we internet nodig en laten we dat nu net niet hebben ....pas 60 km voor de haven hadden we weer navigatie , de reis er heen goed gegokt 😁. In de haven konden we onze auto parkeren en de koffers eruit halen , het is een eiland zonder enige vorm van vervoer erop. De boot bracht ons in een goed half uur daar naar toe. Het eiland is niet zo groot, ik schat van de een naar de andere kant 5 km met een behoorlijke pukkel in het midden. Rondom witte stranden aan de oostkant ligt het zo’n 150 mtr van de great barrier rif. Daar zijn we vanmiddag heen gezwommen om te snorkelen, heel veel verschillende soorten vissen gezien en een schildpad. Tis hier heerlijk genieten van het weer , de zee en de verzorging van de inwendige mens ..... ik , de man zonder ruggengraat, groeit dicht !!
morgen hebben we weer de veerboot naar het vaste land , op naar de volgende bestemming

1. Corien van As:
    6 november 2019
    Nou raak ik wel nieuwsgierig wat ze daar in Australië allemaal voorschotelen, Arno. Kan je een tipje van de sluier oplichten??
  2. Angelique hekkelman:
    6 november 2019
    super leuk jullie verhaal wel blij dat Angela is opgeknapt
  3. M.W.M. Meijer-Gerritsen:
    6 november 2019
    Top wat jullie allemaal ondernemen 👍!!!
  4. WILL VAN DER WEIJDE:
    12 november 2019
    wat een heerlijk avontuur!