De ziekenboeg is Nog niet gesloten 🥴

7 november 2019 - Bundaberg, Australië

Gisteren was voor mij de eerste dag waarop alles weer goed aan voelde. Helemaal top! Maar wat nu 😳 Arno is afgelopen nacht ziek (buikgriep) geworden. Waarvan weten we niet maar het is heftig 🤒

Ik had het “rechts rijden” uit willen stellen tot in de RedCenter (in de dessert had ik toch niets kunnen raken😀)  maar dat moment kwam vandaag al. Arno is als een vaatdoek van de boot gekomen en toen heb ik al mijn moed bij elkaar gegrabbeld en ben achter het stuur gekropen. De navigatie gezet van Yeppoon naar Bundaberg.... en rijden maar. Was slechts 400 km 😁 Eerste kilometers waren onwennig maar snel ging het gas erop.

Nu maar een boerennacht maken en kijken hoe het morgenochtend gaat. De rit van morgen is maar 125 km naar Fraser Island. Gaat mij vast ook lukken 😘

1. M.W.M. Meijer-Gerritsen:
    7 november 2019
    Hopelijk duurt het voor Arno niet te lang. Beterschap!!! Nog wel even 2 weken genieten van het mooie land!!
  2. Rien:
    Jammer voor Arno. Gauw weer opknappen hoor
  3. Caroline Lugtenburg:
    7 november 2019
    Kanjer! Kilometervreter! Ondanks de buikgriep hoop ik dat jullie van alles kunnen genieten!
  4. Angelique hekkelman:
    beterschap voor Arno
  5. Nelleke Brand:
    7 november 2019
    Jeetje, never a dull moment with both of you🙈
    Fijn dat jij nu weer bent opgeknapt, Angela. En wat stoer van je dat je meteen maar het stuur hebt overgenomen💪🏼
    En Arno, beterschap voor jou, hoor! Lezen we laatst nog dat jij je buikje rond eet, word je meteen weer afgestraft 😬
    Hopelijk is het gauw klaar met de ziektes en zeertes bij jullie en kunnen jullie verder volop gaan genieten van jullie reis door Australië. 😘
  6. Arno & Angela:
    9 november 2019
    Mijn zeertjes zijn voorbij 😀 Arno is langzaam aan het helen. Komt goed 😀
  7. WILL VAN DER WEIJDE:
    12 november 2019
    fijn dat jij weer opgeknapt bent Angela. beterschap arno!